رییس سازمان بسیج حقوق دانان کشور در جمع فضلا و طلاب کرمانشاهی مقیم قم:

کرمانشاه در دوران پر افتخار دفاع مقدس دین خود را به نظام، انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی ادا کرده و افتخارات بزرگی را برای نظام اسلامی به ارمغان آورده است

ایرسا_ نشست فضلا و طلاب کرمانشاهی مقیم قم در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

به گزارش ایرسا آنلاین، در این نشست حجت الاسلام والمسلمین عبدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه و نماینده مجمع فضلا و طلاب استان کرمانشاه در قم ، ضمن خیر مقدم به حاضران گفت: این نشست ها به منظور هم اندیشی و تبادل نظر میان فضلا و طلاب کرمانشاهی مقیم قم ایجاد شده که متاسفانه به علت کرونا مدتی تعطیل شده بود و در صدد هستیم این نشست ها را فعال کنیم و بتوانیم در موضوعات مورد نیاز نقش آفرینی کنیم.

رییس سازمان بسیج حقوق دانان کشور نیز در جمع فضلا و طلاب کرمانشاهی مقیم قم در سخنانی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب امام راحل و عظیم الشان و ملت بزرگ ایران اسلامی ، بزرگترین پرچمدار حقوق بشر اسلامی در سطح منطقه و جهان است و در عین حال خود قربانی حقوق بشر آمریکایی است.

رسول بهرامی پور در ادامه با بیان اینکه اگر بخواهیم معیاری برای تشخیص حامیان و طرفداران واقعی حقوق بشر داشته باشیم باید به مواضع کشورها در مقابل جنایات منطقه بنگریم و امروز شاهد مواضع ضد حقوق بشری نظام استکباری هستیم که چگونه تریبون سازمان ملل متحد و شورای امنیت به عنوان مرجع صلح و امنیت بین المللی در اختیار سردسته باند جنایتکار رژیم صهیونسیتی قرار میگیرد که اینها خودشان از متولیان ذبح حقوق بشر واقعی هستند.

بهرامی پور در ادامه با اشاره به امپراطوری رسانه ای دشمنان ملت بزرگ ایران گفت: روایت ما از حقوق بشر آمریکایی باید هنرمندانه و فناورانه باشد و به صورت مستند و مستدل اقناع سازی مخاطب را به همراه داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم جوانان اظهار داشت: باید به جوانان گفت اگر مدافعان حرم نبودند، داعش هیچ موقع از منطقه جمع نمیشد و این شهید سلیمانی و مدافعان حرم بودند که سینه خود را سپر کردند. وی با بیان اینکه نباید از جوانان غافل شد، افزود: جوانان ما سرمایه ذی قیمتی هستند که باید به آنها توجه کرد و آنها را در کارهای بزرگ سهیم کرد.

بهرامی پور گفت : امروز استعمار نوین حقوقی نظام استکباری به دنبال غلبه بر ملتهاست و شما عزیزان باید مطالبه گر پیگیری مطالبات حقوقی انقلاب اسلامی برای استیفای حقوق نظام، انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی توسط دستگاه های مربوطه باشید.

وی خطاب به فضلا و طلاب کرمانشاهی مقیم قم گفت: استان شهید پرور و مرزدار کرمانشاه قهرمان و به تعبیر مقام معظم رهبری« سینه ستبر ایران اسلامی» در دوران پر افتخار دفاع مقدس دین خود را به نظام، انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی ادا کرده و افتخارات بزرگی را برای نظام اسلامی به ارمغان آورده است. وی افزود: همگان باید نگاه ویژه ای به استان داشته باشیم تا ان شاالله کرمانشاه به جایگاه واقعی خود نزدیک بشود.