رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:

ممنوعیت بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحد‌های کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه

ایرسا- بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز در مزارع و واحد‌های تولیدی بخش کشاورزی خلاف قانون است وبا متخلفان برخورد خواهد شد.
ممنوعیت بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحد‌های کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه

 

به گزارش خبرنگار ایرسا آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمانشاه، رییس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز خارجی در عرصه‌های کشاورزی استان را ممنوع اعلام کرد و گفت: متخلفان به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

علی چاله‌چاله گفت: براساس برخی گزارش‌های دریافتی تعدادی از کشاورزان و کارفرمایان در برخی از مناطق شهر کرمانشاه به ویژه مناطق سراب نیلوفر، کوزران و ماهیدشت اقدام به بکارگیری اتباع افغان کرده‌اند.

وی اضافه کرد: این اقدام با توجه به اطلاع رسانی های قبلی هرگونه بکارگیری اتباع خارجی در عرصه‌های کشاورزی، جرم تلقی شده و علاوه بر تشکیل پرونده قضایی و جرایم مالی سنگین منجر به محرومیت متخلفان از دریافت خدمات مشاوره ای، تخصیص نهاده‌های دامی و زراعی، عقد قرارداد‌ها و خرید تضمینی محصولات خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تاکید کرد: دهیاران، شورای روستا‌ها و کشاورزان پیشرو هرگونه اطلاع از بکارگیری اتباع خارجی توسط کشاورزان و کارفرمایان بخش کشاورزی را به مراکز جهادکشاورزی اطلاع رسانی کنند.

سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تا پاکسازی کامل عرصه‌های مختلف کشاورزی از وجود اتباع خارجی، همکاری مجدانه و مستمر خود را با امور اتباع، دستگاه قضایی و نهاد‌های امنیتی ادامه خواهد داد.