صدور مجوزهای کسب و کار در کرمانشاه الکترونیکی می‌شود

ایرسا- معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، گفت: صدور مجوزهای کسب و کار در کرمانشاه از 18 اسفند ماه سال جاری غیرحضوری و الکترونیکی می‌شود.

به گزارش ایرسا آنلاین، بهزاد باباخانی اظهار کرد: به دلیل قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و تاکید مهندس امیری مقدم استاندار کرمانشاه این موضوع در دستور قرار گرفت و با توجه به اینکه زیرساخت‌های اولیه نیز وجود داشت سعی شده نواقص این طرح برطرف شود و هم اکنون فرآیند ثبت نام استعلامات و صدور مجوز الکترونیکی از طریق پنجره واحد استعلامات انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های مهم طرح پنجره استعلامات این است که باید در زمان مشخص انجام شود، گفت: برای دستگاه اجرایی که فرآیند استعلامات چه به عنوان استعلام گیرنده و استعلام شونده مدت زمان مشخصی تعیین شده و در صورت اتمام زمان تاخیر آن اعلام می‌شود و دستگاه متولی باید پاسخگو باشد.

معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه تمام استان ها این مرحله را طی کرده اند و استان کرمانشاه یک مرحله را پیش رفته و به کنترل پروژه رسیده است بیان کرد: در آینده نزدیک پنجره استعلامات به صورت یک اپلیکیشن در اختیار مدیران قرار می‌گیرد تا به صورت روزانه پیشرفت پروژه‌های سرمایه گذاری را رصد کنند.

باباخانی خاطرنشان کرد: جلسات ستاد سرمایه گذاری استان کرمانشاه به طور منظم تشکیل می‌شود و عملکرد دستگاه‌های اجرایی در این طرح رصد می‌شود که به جز ۲ دستگاه که با یکدیگر اختلاف نظر داشتند عملکرد سایر دستگاه‌ها مطلوب است.