بزرگترین و مجهزترین مدرسه اتیسم کرمانشاه افتتاح شد

ایرسا_ بزرگترین و مجهزترین مدرسه اتیسم کرمانشاه با حضور وزیر آموزش و پرورش، استاندار و جمعی از مسئولین استان افتتاح شد.


به گزارش ایرسا آنلاین، مدیرعامل بنیاد پویانه علم گفت : مدرسه اتیسم به نام پدرم زنده یاد احمد باباخانی نخستین مدرسه اتیسم کرمانشاه است که با ۱۵ کلاس درس و فضاهای کارگاهی در فضایی به وسعت ۱۰۳۵ متر در محله دولت آباد شهر کرمانشاه احداث شده است.

عبداله باباخانی که در آلمان ساکن هستند در ویدیو کنفرانس که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: برای ساخت این مدرسه ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده که ۴.۵ میلیارد تومان آن توسط بنیاد پویانه علم تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه همه کسانی که دارای ثروت هستند امروز باید در کنار مردم باشند و دین خود را به مردم عطا کنند، بیان کرد: در همین راستا با همسرم سرکار خانم پروین نادریان در سال ۱۳۹۵ خانواده پویانه علم را به منظور حمایت از نخبگان و ساخت مدارس در مناطق کمتر توسعه یافته و محرم کشور تاسیس کردیم.

باباخانی با اشاره به اینکه از تاریخ تاسیس بنیاد پویانه علم تاکنون ۴۹ مدرسه و مراکز فرهنگی در سراسر ایران ( ۳۸ مدرسه و ۱۱ مرکز فرهنگی) احداث شده است، گفت: این مراکز در استان کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، کرمان، خوزستان، کهکیلویه و بویر احمد، لرستان و کردستان است.

وی افزود: مدرسه اوتیسم بیست و نهمین مدرسه بنیاد پویانه علم میباشد که به نام پدرم و به احترام تمام پدرانی که در کنار ما نیستند به نام “احمد باباخانی” احداث شده است.

به گفته مدیرعامل بنیاد پویانه علم، این مدرسه بزرگترین و مجهز ترین مدرسه بنیاد است.