آغاز عملیات احداث «مسکن خبرنگاران» در کرمانشاه/ واحدها ۹ ماهه تحویل می‌شود

ایرسا_ عملیات احداث پروژه نهضت ملی مسکن شهید آوینی کرمانشاه(مسکن خبرنگاران) با حضور جمعی از مسئولان آغاز شد.

به گزارش ایرسا آنلاین به نقل از ایسنا، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، امروز(ششم تیر) در حاشیه مراسم آغاز عملیات احداث این پروژه که بصورت ویدئوکنفرانس، همزمان با افتتاح ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد مسکونی و واگذاری زمین رایگان به ۵۱ هزار و ۷۴۰ متقاضی واجد شرایط در کشور برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا، از ساخت ۳۳۶ واحد مسکونی در قالب این پروژه شش هکتاری خبر داد.

وی افزود: این پروژه که «خبرنگارانِ واجد شرایط» عمده متقاضیان آن را تشکیل می‌دهند درقالب ۵۶ بلوک ساخته می شود که هر بلوک آن یک ساختمان سه طبقه حیاط‌دار است و در هر طبقه دو واحد مستقر می‌شود.

وی افزود: هریک از واحدهای این پروژه ۱۱۰ متری بوده و شامل دو اتاق خواب است.

الماسی از برنامه ریزی برای ساخت این پروژه ظرف ۹ ماه آینده خبر داد و افزود: اگر متقاضیان به موقع سهم آورده خود را پرداخت کنند، این پروژه ظرف ۹ ماه و تا پایان سال تکمیل می شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل و تحویل این پروژه تا مرحله سفت کاری و نما خواهد بود و مرحله نازک کاری به سلیقه خود متقاضیان و توسط خود آنها انجام می شود.

الماسی، سهم آورده هر متقاضی در این پروژه را حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: مابقی مورد نیاز از محل تسهیلات بانک مسکن به مبلغ هر واحد ۵۵۰ میلیون تومان تامین می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با تاکید بر پرداخت به موقع سهم آورده توسط متقاضیان گفت: هرچه تاخیرها بیشتر شود، قطعا مدت زمان اجرای پروژه هم طولانی‌تر می شود، لذا از متقاضیان تقاضا داریم حتما نسبت به پرداخت به موقع سهم آورده خود اقدام کنند