ایرسا_ طبق مصوبه کارگروه انرژی و مدیریت مصرف استان و در راستای حمایت از حوزه تولید و صنعت، از ابتدای تیرماه برق ادارات دولتی _ بجز ادارات خدمات رسان _ یک روز در هفته قطع میشود و این مجموعهها موظف هستند با استفاده از دیزل ژنراتور، برق مورد نیاز برای ارائه خدمات محوله را تامین کنند.