استاندار کرمانشاه در آیین بزرگداشت مقام معلم که صبح امروز سهشنبه 16اردیبهشت ماه جاری از طریق ویدئو کنفرانس با حضور استاندار کرمانشاه، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از فرمانداران و معلمین سراسر استان و با رعایت پروتکلهای بهداشتی در سالن تدبیر اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، عنوان کرد: معلمان عامل توسعه و پیشرفت جامعه هستند.
مدیرکل دامپزشکی کرمانشاه با اشاره به روند بهداشتی ذبح در کشتارگاههای استان، گفت: برای بهبود فعالیت کشتارگاهها نیازمند تامین بودجه و تجهیزات پیشرفتهتر هستیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: سلامت ۲۰ هزار و ۶۰۰ مادر باردار از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون مورد غربالگری قرار گرفته است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه زکات باید براساس دستوالعملها هزینه شود، گفت: این فریضه الهی برای رفع نیاز محرومان و مستمندان است، نباید صرف کارهایی که دولت و مردم باید انجام دهند، شود.