با حضور مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه صورت گرفت؛

استقرار میز خدمت ایثارگران در شرکت برق منطقه‌ای غرب

ایرسا- در راستای احترام به مقام شامخ شهدا ، جانبازان و ایثارگران و وابستگان ایشان در ادارات و دستگاه های اجرایی و به منظور دیدار چهره به چهره با مدیر کل و نمایندگان بنیادشهید ، میزخدمت با حضور دکتر خسرو شهیدی مدیرکل بنیادشهید استان کرمانشاه و مهندس جعفر الفتی نیا مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب در محل سالن کنفرانس تالار برق غرب برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار ایرسا آنلاین، در ابتدای این جلسه که نمایندگانی از واحدهای مختلف بنیادشهید از جمله دکتر گلی معاونت تعاون ، دکتر چراغی معاونت بهداشت و درمان ، عبدی رئیس اداره اشتغال ، وطن دوست کارشناس مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مهندس شیرزادی معاون منابع انسانی برق منطقه ای و دکتر عباس منش مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران برق منطقه ای غرب و جمعی از فرزندان و وابستگان شهداء و ایثارگران حضور داشتند، مهندس الفتی نیا مدیرعامل برق منطقه ای غرب ضمن عرض خیرمقدم، گزارشی از وضعیت جامعه ایثارگری در شرکت ارائه داده و گفت: خدمت به جامعه ایثارگران وظیفه ماست و با تمام توان در خدمت این عزیزان بوده و هستیم.

در این جلسه هر یک از فرزندان شهدا و ایثارگران با طرح سوالاتی در حوزه بهداشت و درمان، اشتغال، مشکلات اداری و مالی و سایر موارد، پاسخ های خود را از نمایندگان بنیاد و مدیران شرکت برق منطقه ای غرب دریافت داشتند .

در پایان جلسه دکتر شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار داشت : برپایی و استقرار میزخدمت ایثارگران، کمترین کار برای خدمت صادقانه شهدای این مرز و بوم است و هرگونه درخواست براساس قانون بررسی و نتیجه به فرد و دستگاه مرتبط منعکس خواهد شد.
وی ادامه داد: در واقع هدف از اینگونه جلسات مرتفع نمودن مشکلات و مسائل قانونی ایثارگران شاغل در دستگاه های دولتی و دیدار چهره به چهره با ایشان است .
دکترشهیدی اظهار امیدواری کرد: این خدمات وظیفه کوچک ما در قبال خدمت بزرگ خانواده شهدا و ایثارگران به این مرز و بوم بوده و بر اساس قانون آنچه در توان داریم جهت رفع مشکلات خانواده معظم شهداء و ایثارگران قدم برخواهیم داشت .

گفتنی است این نشست با استقبال گسترده همکاران ایثارگر در شرکت برق منطقه ای غرب همراه بود.