به گزارش ایرسا آنلاین، علی سلیمی گفت: در جادههای فرعی ترافیک زیادی وجود دارد که بخش عمدهای از آن به خاطر استفاده معادن و کامیونها از این راهها است. این اتفاق یعنی انتخاب غیرضروری راههای فرعی توسط ماشینآلات سنگین باعث شده زندگی مردم مختل شود و جادههای فرعی که برای تحمل میزان مشخصی بار طراحی شده است مستهلک شوند.
وی گفت: در سال گذشته بیش از ۹ کیلومتر از راه های فرعی استان در شهرستان های پاوه محور باینگان بطول ۵.۴ کیلومتر، شهرستان جوانرود محور جوانرود – کوزران بطول۲.۵ کیلومتر و شهرستان اسلام آبادغرب محور فیروزآباد – گهواره بطول ۱.۵ کیلومتر با آسفالت گرم بهسازی شده است.
سلیمی معاون راهداری افزود: ۱۳.۸ کیلومتر از راه های فرعی استان در محورهای کوزران – کرمانشاه بطول ۱۱ کیلومتر و محور فیروزآباد – گهواره بطول ۲.۸ کیلومتر با استفاده از ماسه آسفالتی رگلاژ شده است.
علی سلیمی گفت: در زمینه روکش آسفالت حفاظتی فوگ سیل ۱۱ کیلومتر در شهرستان پاوه محور های پاوه – نوسود و پاوه – نودشه ۸.۵ کیلومتر و شهرستان دالاهو در محور سه راهی تختگاه – سد آزادی بطول ۲.۵ کیلومتر انجام شده است.
Saturday, 30 September , 2023