ایرسا_ حضور مدیرعامل شرکت گازاستان کرمانشاه در مرکز سامانه ارتباط مردم با دولت(سامد)و پاسخگویی مستقیم به تماس های مردمی از طریق خط ارتباطی 111

به گزارش ایرسا آنلاین، شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان در روز سه شنبه مورخ ۶ آبان ماه ۹۹ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ باحضور درمرکز سامانه ارتباط مردم ودولت (سامد)از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ به تماس های مستقیم مردم پاسخ دادند.

شهبازی عنوان کرد: درراستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید و تحقق حقوق شهروندی و مسئولیت های اجتماعی شرکت و به منظور پاسخگویی شفاف به ذینفعان و رضایت مندی حداکثری و بررسی درخواست ها و حل مشکلات مردم عزیز وایجاد فرصت جهت همشهریان گرامی درزمینه ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران دستگاه های اجرایی با حضور درسامانه ارتباط مردم و دولت (سامد ) ازطریق تلفن ۱۱۱ بصورت مستقیم تماس های هم استانی ها را دریافت و هماهنگی و دستورات لازم جهت رسیدگی و پیگیری را ابلاغ نمودند.

وی درخاتمه عنوان کرد: خدمت رسانی به هم استانی های عزیز جزء وظایف و اولویت های این شرکت می باشد و باتوجه به بستر مناسب ایجاد شده درسامانه سامد جهت تسهیل در رسیدگی مشکلات و درخواست های مردم ، درطی ارتباط مستقیم با مردم درخواست هایی شامل گازرسانی به روستاها ، گازرسانی به واحد های صنعتی و … دریافت گردید که انشاءالله ظرف مدت زمان مشخص پیگیری و نتیجه آن به متقاضی انعکاس خواهد گردید.